Fondatorul si directorul general de la Facebook, Mark Zuckerberg, le-a prezentat angajatilor care sunt planurile sale privind reteaua de socializare pentru urmatorii zece ani, informeaza Business Insider.
Compania Facebook si-a prezentat rezultatele financiare pentru trimestrul al treilea, care au relevat o crestere a veniturilor de 59%, la 3,2 miliarde de dolari, de la 2,01 miliarde de dolari in intervalul corespunzator din 2013. Publicitatea pe platformele mobile a reprezentat 66% din veniturile totale din publicitate ale Facebook, in crestere fata de trimestrul al treilea al anului trecut, iar profitul net al companiei aproape s-a dublat in perioada iulie-septembrie, la 806 milioane de dolari, fata de 425 milioane de dolari in aceeasi perioada a anului trecut.
Mark Zuckerberg si directorul financiar al companiei, Dave Wehner, au anuntat ca in urmatorul an Facebook va face o serie de investitii agresive care sa asigure viitorul retelei de socializare.
Mark Zuckerberg le-a prezentat angajatilor care sunt planurile sale pe urmatorii trei, cinci, respectiv zece ani: „Ne vom pregati pentru viitor investind agresiv”. Facebook isi doreste, astfel, ca produsele companiei – WhatsApp, Messenger, Search, Video, NewsFeed, Oculus si Instagram – sa conecteze fiecare un miliard de utilizatori. Odata atinse aceste cifre se va trece la valorificarea agresiva a acestora.
Fondatorul retelei de socializare s-a declarat multumit de evolutia Instagramului, a carui utilizare a crescut si cu suta la suta in anumite tari. „La nivel global, oamenii folosesc Instagram in medie 21 de minute pe zi. Este o cifra buna daca tinem cont de alte aplicatii si un semn ca strategia pe care am aplicat-o este pe drumul cel bun. Obiectivele noastre pentru urmatorii trei ani sunt sa continuam sa fim de ajutor companiilor si sa cream valoare pentru cei din industria de marketing”, spune Zuckerberg.
El mentioneaza ca pentru a se atinge aceste obiective, Facebook va continua sa asigure calitatea mesajelor publicitare si a informatiilor postate prin reducerea numarului celor cu un continut indoielnic si incurajarea utilizatorilor sa publice mesaje cu continut util si relevant. O alta prioritate pentru Facebook in urmatorii cinci ani o reprezinta produsele Messenger, WhatsApp sau Search. „WhatsApp va continua sa lucreze pentru a ajunge la un miliard de utilizatori si noi ii vom ajuta in acest sens. De asemenea, Facebook doreste cresterea cotei de piata privind publicitatea, in special pe platformele mobile”, a mai spus Zuckerber.
In final, printre obiectivele Facebook pentru urmatorii zece ani se numara construirea urmatoarei celei mai mari platforme de calcul din lume si cresterea numarul celor conectati la internet la nivel global prin intermediul Internet.org.
Sursa: Mediafax