Platforma digitală de divertisment, TikTok, a fost anunțată oficial ca sponsor global al UEFA EURO 2020, fiind prima dată când o astfel de aplicație mobilă sponsorizează un turneu internațional important.
„Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm îndeaproape cu TikTok pentru a oferi fanilor la nivel global o experiență UEFA EURO unică și inovatoare, care le va oferi oportunitatea de a se conecta și de a-și împărtăși pasiunea în jurul unuia dintre cele mai importante evenimente sportive din lume”, a declarat Guy-Laurent Epstein, director de marketing al UEFA, într-un comunicat de presă.
De asemenea, UEFA va oferi platformei TikTok acces la biblioteca sa de bunuri istorice pentru a dezvolta conținut „extrem de captivant și inovator”.
UEFA EURO 2020 va lansa un cont oficial TikTok înainte de competiție, unde va fi distribuit conținut exclusivist din culise, dar și imagini de arhivă.
„Comunitatea noastră adoră să sărbătorească sportul în moduri creative”, a spus Rich Waterworth, director general pentru Marea Britanie și UE al TikTok.
Parteneriatul prevede și expunerea mărcii TikTok în timpul programelor de meciuri live UEFA EURO 2020 pe toate canalele de difuzare europene.