Reprezentantii PNTCD au anuntat, printr-un comunicat de presa, ca o parte importanta a campaniei electorale pentru alegerile europarlamentare se va face pe internet, pe retelele de socializare. Strategii politici au indicat ca s-au ales cele mai populare platforme new media pentru castigarea simpatiei electoratului, desi, potrivit statisticilor, pe multe dintre aceste canale de comunicare media de varsta a utilizatorilor este sub 18 ani.
Reprezentantii PNTCD care candideaza la alegerile pentru PE vor putea fi contactati pe mai multe conturi alegeriPNTCD pe Twitter, PNTCD pe Facebook – unde partidul are si un cont ”fantoma”, grupul PNTCD – LinkedIN, euroPNTCD pe YouTube si euro_pntcd pe Yahoo Messenger. Pe canalele de comunicare directa urmeaza sa fie publicate stiri, informatii despre activitatile de campanie ale PNTCD si materiale video.
Taranistii maramureseni au inceput sa isi comunice mesajele pe internet inca de anul trecut, cand secretarul general al organizatiei PNTCD, Ion Beuca, si-a facut blog, iar in locul comunicatelor de presa pe email a preferat sa transmita jurnalistilor doar linkul spre text. Liderul taranist, care este din tabara neagreata de actuala conducere, este chiar un blogger activ, cu postari frecvente pe internet, asta spre deosebire de numerosii politicieni care si-au cumparat domenii, si-au deschis site-uri sau bloguri, dar le-au abandonat dand dovada de ”consecventa” care ii caracterizeaza.
Sursa: Meda Muntean