Primăria Municipiul Baia Mare va demara procedura de organizare şi desfăşurare a unui concurs în vederea ocupării funcției publice de execuție temporar vacante de inspector asistent din cadrul Serviciului Evidența și Încasarea Veniturilor – Direcția de Venituri
Condiţiile specifice de participare la concurs: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință: Științe economice, minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unei funcţii publice, prevăzute în art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 04.04.2019, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37. Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 8 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, partea a III-a şi în presă, respectiv până la data de 29.03.2019, inclusiv. Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane, camera 31, etaj IV, telefon 0262/211001, interior 195.