Când deții monopol pe un serviciu de care este dependentă majoritatea populației unui oraș sau a unei țări ți se rupe de client pentru că ai certitudinea că indiferent de modul în care îi tratezi aceștia nu vor renunța la tine pentru că nu au altă alternativă.
Este și cazul E.ON Gaz care îi tratează pe băimăreni cum doresc, adică mai rău ca pe animale. Zilnic, la sediul de pe un bulevard central din Baia Mare cozile formate sunt lungi, iar oamenii stau răbdători, fără să țină cont de distanțarea socială impusă sau de condițiile meteorologice, doar pentru a cere răspuns la o întrebare sau pentru a plăti facturi de multe ori mult prea mari pentru posibilitățile lor.
Un cititor al eMaramures.ro a sesizat modul în care compania gigant își tratează clienții și se întreabă retoric: Oare până când? Lunar fiecare băimărean plătește cel puțin 100 de lei către ei și și-ar permite condiții mai bune pentru câți bani încasează de la fiecare dintre noi. Suntem tratați mai rău ca animalele pe banii noștri. Oare până când?
E secolul 21. Platesti online si pt intrebari suni la call center.
Sunt alternative , nu-i obligatoriu doar la eon .
Apropo de bataia asta de joc asupra cetatenilor acestui oras,as ruga sa da-ti o fuga la marea corporatie de pe dealul Dumbravitei sa vada toata lumea ce mafie exista , mii de oameni batjocura lor ! Trimisi pe somaj si li se cere lichidarea,plus suspecti de covid la greu ! Cred ca o multime de oameni si-ar dori sa afle motivul real pentru care sunt pusi sa se lichideze,nu acel raspuns clasic “se desfinteaza postul” mare minciuna !!