Disfuncționalități în furnizarea apei potabile către utilizatori
Societatea Vital S.A. anunță că, începând de astăzi 15 iulie a.c., furnizează apă potabilă la presiune redusă către utilizatorii din :
orașul Șomcuta Mare cu localitățile aparținătoare Buciumi, Vălenii Șomcutei și Finteușul Mare, în intervalul orar 20.00 – 08.00. Programul de furnizare al apei potabile, către utilizatorii din zona amintită mai sus, se va menține până la reglementarea situației.
orașul Ulmeni cu localitățile aparținătoare Tohat, Mânău, Arduzel, Vicea și Țicău. Furnizarea apei cu presiune normală către utilizatorii din zonele mai sus enumerate va fi reluată marți 16 iulie a.c., începând cu ora 06.00. Menționăm că alimentarea cu apă se efectuează la ora menționată, dar există posibilitatea ca unii utilizatori să nu poată beneficia de apă potabilă decât după amorsarea completă a sistemului.
Măsura, independentă de voința noastră, este generată de utilizarea la maximum a capacităților de producție, transport și distribuție a apei potabile, și o modificare bruscă a comportamentului de consum, pe fondul temperaturilor ridicate din ultima perioadă.
Pentru a putea asigura furnizarea apei potabile la parametrii normali, utilizatorii sunt rugați să evite folosirea apei potabile pentru scopuri agricole și de grădinărit, utilizând pe cât posibil apa din alte surse (izvoare, fântâni, etc.) pentru astfel de activități.
Chiar dacă desfășurăm numeroase campanii pentru conștientizarea populației asupra faptului că apa este o resursă limitată, utilizatorii par să ignore toate recomandările noastre!
Mulțumim pentru înțelegere și vă sfătuim să folosiți apa cu responsabilitate, evitând risipa, pentru a asigura o distribuție echitabilă și continuă ! Folosirea rațională a apei este o responsabilitate comună atât a furnizorului, cât și a utilizatorilor !
Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, dispeceratul S.C. VITAL S.A. vă stă la dispoziție la numerele de telefon. 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372752661.