Aducem la cunoştinţa opiniei publice că în cursul zilei de astăzi, 02.03.2020, prin Ordinul de Serviciu nr. 5/02.03.2020 emis de preşedintele Tribunalului Maramureş, la nivelul instanţei s-a implementat Planul de măsuri în vederea prevenirii şi limitării efectelor epidemiei determinate de infectarea cu COVID-19.
Pe lângă măsurile interne de ordin administrativ, s-au dispus măsuri de reducere a programului de lucru cu publicul şi de emitere a unor recomandări privind accesul persoanelor străine în sediile Tribunalului Maramureş, după cum urmează:
– Programul de lucru cu publicul al Compartimentului arhivă-registratură s-a redus la două ore, acesta urmând a funcţiona astfel:
Luni-Vineri: 08.00-10.00
Arhiva va fi închisă în zilele de vineri din a doua şi a patra săptămână din lună;
– Se recomandă justiţiabililor/apărătorilor care s-au deplasat în zonele în care au fost identificate cazuri de îmbolnăvire să evite prezenţa în instanţă şi să aducă în scris la cunoştinţa Tribunalului Maramureş această împrejurare;
– Se recomandă justiţiabililor/apărătorilor comunicarea actelor de procedură în scris (poştă, fax, e-mail);
– Se recomandă justiţiabililor/apărătorilor să studieze cauzele prin intermediul aplicaţiei Info Dosar a Curţii de Apel Cluj şi a codului de acces electronic generat pentru fiecare dosar în parte;
– Se recomandă respectarea regulilor minime de igienă stabilite şi afişate în locuri vizibile.