În scopul asigurării cadrului necesar desfășurării în condiții optime a procesului electoral din data 24 noiembrie 2019 pentru alegerea Preşedintelui României, programul de activitate al Biroului de Evidenţă Informatizată a Persoanei situat în clădirea Poliției Municipiului etaj 2 şi al casieriei din cadrul Direcţiei de Venituri Baia Mare str.Crișan nr. 2, se va desfășura astfel:
SÂMBĂTĂ – 23 noiembrie 2019 între orele 8.00 – 16.00
• preluare cereri,
• eliberare acte de identitate (pentru care s-au depus cereri anterior datei de 23 noiembrie 2019);
DUMINICĂ – 24 noiembrie 2019 între orele 7.00 – 21.00
• Preluare cereri între orele 7.00 – 18.00,
• Eliberare acte de identitate 18.00 – 21.00;
NOTĂ:
„Se vor prelua cereri pentru eliberarea actelor de identitate doar pentru următoarele motive: expirare, pierdere, deteriorare şi pentru tinerii care în ziua alegerilor împlinesc vârsta de 18 ani”.