Hypermarketul din Baia Mare, deschis pe bulevardul Bucuresti, se intinde pe o suprafata de 18.500 de metri patrati, din care 6.100 reprezinta spatiul de vanzare. Directorul general al firmei, Jerjen Tjeed, a aratat ca investitia a depasit 16,5 milioane de euro.
Magazinul este cel de-al noualea pe care nemtii l-au deschis in Romania, telul lor fiind ca pana in 2008 sa ajunga la un numar de 21 de hypermarket-uri, devenind astfel cel mai puternic brand de vanzari retail din tara noastra.
Reprezentantii Real si-au propus sa le ofere o “terapie” prin cumparaturi clientilor care le calca pragul. Ei vor scoate la vanzare aproximativ 37.000 de produse alimentare si nealimentare din cele mai diverse game.
Noul Real inseamna pentru Baia Mare si dezvoltarea unei noi retele de locuri de munca. Conducerea companiei a aratat ca numai in aceasta faza au fost create in jur de 450 de posturi pe care au fost angajati in principal maramureseni.
Investitiile pe segmentul retail vor continua in municipiul maramuresean. Exista semnale ca in Baia Mare se va deschide curand si un centru comercial Carrefour. De asemenea, s-a intocmit un proiect pentru construirea unui mall in zona fostei fabrici Maratex.
Sursa: Larisa Tivadar