Ultimii sositi, primii serviti. Aceasta pare a fi politica unei pensiuni din Seini, a reclamat o familie din Maramures care a ramas pe din afara in vacanta dupa ce locurile pe care le-a rezervat au fost ocupate de un grup de turisti care a platit mai mult. Este una din sesizarile cu care s-au confruntat comisarii de la Protectia Consumatorilor Maramures, in preajma Anului Nou. Un alt baimarean s-a declarat vadit deranjat de faptul ca nu a putut sa-si petreaca Revelionul in fata televizorului urmarind emisiunile preferate, pentru ca posturile tv maghiare nu se aflau in grila sa de progame, iar o alta maramureseanca a sesizat Protectia Consumatorilor ca firma pe care o contractase nu i-a transportat pachetele in strainatate, desi initial anuntase ca va avea program normal de lucru de sarbatori.
Daca in perioada sarbatorii Nasterii Domnului, comisarii de la Protectia Consumatorilor Maramures au avut o perioada linistita, fara reclamatii, nu acelasi lucru s-a intamplat de Anul Nou, pentru ca au fost inregistrate trei sesizari.
O maramureseanca a reclamat la Protectia Consumatorilor ca firma pe care o contractase pentru a-i transporta pachetele in strainatate nu a facut acest lucru, desi initial anuntase ca va avea program normal de Anul Nou. Femeia a plecat in strainatate, iar bagajele i-au ramas in Maramures. Comisarii CJPC Maramures fac acum verificari sa vada daca reclamatia se va dovedi intr-adevar intemeiata.
Totodata, un maramuresean a sesizat ca a ramas pe dinafara in vacanta din perioada Revelionului, desi isi rezervase locurile intr-o pensiune din Seini, care a fost insa ocupata ulterior de un grup care a platit mai mult. Comisarii au solicitat dovezi din partea reclamantului, pentru a putea incepe verificarile.
Si tot de Anul Nou, un maramuresean s-a declarat nemultumit de modul in care a petrecut zilele libere, pentru ca n-a putut sa urmareasca posturile tv preferate. Acesta a sesizat ca la televizor nu a prins posturile maghiare. Comisarii de la Protectia Consumatorilor Maramures au precizat ca sesizarea a fost facuta doar telefonic si ca, deocamdata, nu se poate spune daca este vorba despre o reclamatie intemeiata sau nu.
Sursa: Camelia Tocaci