Google si-a facut intrarea in „prima liga” a advertiserilor, in cadrul Super Bowl, cu un spot pentru care compania a platit in jur de cinci milioane de dolari. Spotul de un minut difuzat de Google in timpul Super Bowl reprezinta cel mai mare efort de promovare in mediile traditionale pentru o companie care si-a castigat notorietatea prin expunere online si recomandari interumane.
Reclama „Parisian Love”, care dramatizeaza o poveste de dragoste virtuala intre mai multe instrumente ale motorului de cautare, a fost difuzata in ultima parte a meciului si a durat un minut.
Fiind unul dintre evenimentele sportive cu cea mai mare audienta, Super Bowl este o ocazie pentru advertiseri de ajunge cu mesajele comerciale la un public foarte numeros, printr-o singura actiune.
Multi analisti sustin insa ca decizia companiei Google de a fi vizibila in timpul Super Bowl este o reactie la amenintarea concurentei, in special cea a Microsoft, care a lansat motorul Bing.
Conform expertilor in comunicare, debutul Google in prima liga a publicitatii a fost un succes, testele indicand ca a fost cea mai apreciata reclama difuzata in timpul evenimentului.
Sursa: Mediafax