Incercarea Facebook de manipulare a utilizatorilor sai in timpul unui studiu psihologic a fost “prost comunicata”, a declarat Sheryl Sandberg, director de operatiuni al retelei de socializare, potrivit The Wall Street Journal, preluat joi de agentia DPA.
Reteaua de socializare Facebook a desfasurat un studiu pe durata unei saptamani, in anul 2012, pentru a testa cum pot influenta postarile pozitive si negative din serviciul de stiri al retelei postarile ulterioare ale utilizatorilor, implicand aproximativ 700.000 de persoane.
“Acest experiment a fost parte a unei cercetari in desfasurare pe care companiile o fac pentru a testa diferite produse, si asta a fost. A fost prost comunicat si pentru aceasta comunicare ne cerem scuze. Nu am vrut sa va suparam”, a spus Sheryl Sandberg, in timpul unei calatorii la New Delhi.
Acesta fost primul comentariu public despre studiul respectiv facut de un oficial al Facebook dupa furia izbucnita in cercurile de social-media la sfarsitul saptamanii trecute, scrie WSJ.
Studiul a fost publicat in luna martie in revista “Proceedings of the National Academy of Sciences”. Potrivit concluziilor acestuia, utilizatorii care receptionau mesaje pozitive erau mai determinati sa posteze mesaje pozitive si viceversa.
Sursa: Agerpres