Utilizatorii serviciilor oferite de S.C. VITAL S.A. pot urmări online ce operațiuni, sunt în desfășurare.
Informațiile sunt foarte uşor de aflat: cu un simplu click pe rubrica ACȚIUNI ÎN DESFĂȘURARE, aflată în partea dreaptă, pe prima poziție din coloana INFORMAȚII UTILE. (https://www.vitalmm.ro/ro/actiuni-in-desfasurare)
În cadrul acestei rubrici utilizatorii pot afla informații despre perioadele în care se execută operațiuni de revizii tehnice de spălare, de curățare a rețelelor de apă potabilă și canalizare.
Informaţiile oferite sunt structurate pe șase acțiuni diferite, care se desfășoară în săptămâna 23 – 27.10.2023:
Lucrări de revizii tehnice rețele de apă potabilă;
Lucrări de spălare rețele de apă potabilă;
Lucrări de revizii tehnice rețele de canalizare;
Lucrări de spălare a rețelei de canalizare;
Lucrări de curățare și spălare la guri de scurgere;
Verificare și revizii la SPAU-ri (stații de pompare apă uzată).
Lucrările de spălare a rețelelor de apă potabilă ajută la menținerea calității apei. Apa care intră în rețeaua de distribuție este de bună calitate, însă cu toate acestea, calitatea ei se poate deteriora, din cauza sedimentelor care se depun în timp pe peretii conductelor. De aceea, o întreținere regulată, a sistemului de distribuție apă potabilă, menține calitatea apei la parametrii impuși de legislația din domeniu.
Si sistemele de canalizare au nevoie de curățare regulată, datorită deșeurilor care tind să se adune în canalizare. Curățarea conductelor de canalizare se efectuează manual sau mecanizat prin spălarea cu autospecialele din dotare pentru a îndepărta eficient depunerile din conducte.
În acest mod societatea VITAL dorește să ofere un grad ridicat de transparenţă și are încredere că utilizatorii apreciază acțiunile pe care aceasta le desfășoară pentru îmbunătățirea imaginii și a calității serviciilor prestate.
„Pentru a rămâne mereu conectați la acțiunile întreprinse de societatea VITAL S.A. urmăriți site-ul nostru www.vitalmm.ro. Pentru apeluri telefonice legate de cereri, reclamații sau alte informații despre furnizarea/prestarea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare vă stă la dispoziție Biroul de Relații cu Publicul – de luni până joi între orele 07:30-16:00 şi vineri între orele 07:30-13:30 la numărul de telefon 0262.213574, *5. În schimb, dacă vă confruntați cu probleme la rețelele de apă sau canalizare, apelați cu încredere la numerele de telefon 0262-215150, *1, *2, 0262 212550, 0362 401052, *3, 0372 753660 care corespund dispeceratului S.C. VITAL S.A. pentru a solicita sprijin din partea unei echipe de intervenție. Protejați resursele naturale de apă, sistemul de canalizare și mediul înconjurător! Împreună păstrăm apele curate!”, spun reprezentanţii Vital.