Un operator de telefonie mobila din Maramures s-a ales cu o amenda de 10.000 de lei din partea comisarilor de la Protectia Consumatorilor. Agentul economic a fost sanctionat pentru ca nu a reziliat un contract de telefonie in urma solicitarii depuse de un maramuresean.
Conform comisarilor de la Protectia Consumatorilor Maramures, un cetatean a solicitat rezilierea contractului de telefonie mobila inca din vara anului trecut. La aproape un an de la inregistrarea cererii, operatorul de telefonie nu a solutionat favorabil solicitarea clientului.
Nemultumit, clientul a apelat la Protectia Consumatorilor unde a depus o sesizare in acest sens. Comisarii i-au dat dreptate maramureseanului si au impus operatorului de telefonie rezilierea contractului, insa au aplicat si o amenda de 10.000 de lei pentru intarzierea cu care au solutionat solicitarea clientului.
Tot zilele trecute, comisarii de la Protectia Consumatorilor Maramures au dat cinci amenzi in cuantum de 2.500 de lei mai multor farmacii din judet pentru ca nu erau afisate preturile la unele medicamente. Cu sanctiuni in valoare de 3.300 de lei s-au ales si unii agenti economici cu activitatea in serviciile de vulcanizare. In cazul acestora s-a depistat lipsa informatiilor privind termenul de garantie pentru manopera. De asemenea, nu exista autorizatia de functionare si nu erau afisate preturile in mod vizibil.
O amenda de 1.000 de lei a primit un agent economic care comercializa imbracaminte fara traducerea elementelor de identificare. Comisarii de la Protectia Consumatorilor Maramures au mai dat amenzi in cuantum de 2.000 de lei pentru netraducerea etichetelor la conserve de carne si pateuri, iar o sanctiune de 250 de lei a fost aplicata intr-un bar, din cauza lipsei informatiilor cu privire la spatiul destinat fumatorilor.
Sursa: Camelia Tocaci