Scandal într-un autobuz care transportă navetişti de la Cicârlău spre Baia Mare. Oamenii acuză firma de transport şi patronii acesteia că nu-şi fac datoria, că întârzie sistematic şi că le oferă condiţii improprii.
Într-o postare făcută pe o reţea de socializare, unul dintre navetişti, elev de liceu, acuză patronatul firmei că maşinile întârzie. Băiatul a postat şi câteva fotografii şi înregistrări făcute cu telefonul mobil.
„Salutare. Doresc sa va anunt ca firma care se ocupa cu transpotul pe ruta Cicarlau – Baia Mare din punctul meu de vedere si a mai multor persoane este o firma neserioasa.De obicei in fiecare zi de luni autobusul intarzie pe motiv ca ramane fara motorina, noi elevii intarziem la orele de curs si altii la servici.Pe langa faptul ca autobusele sunt intr-o stare deplorabila si in conditii de frig iarna si de inghesuiala stimata doamna „patroana” mai are si tupeul sa ne critice si sa ne dea jos din autobus cu amenintari fara a ne returna banii platiti pe bilet sau abonament.
Azi 29.01.2018 autobusul a ajuns in statia de la KM 15 abia la ora 8:00 si implicit am intarziat la liceu! Pe langa toate acestea doamna „patroana” Rodica Achim a spus ca are la dispozitie 3 ore pentru a remedia problema.
In 22.01.2018 tot acelasi autobuz cu aceeasi problema a ramas in pana de motorina „pana prostului” chiar in sensul de la Semiluna si am fost nevoiti sa mergem pe jos de acolo, sa nu mai zic ca am coborat chiar in mijlocul drumului!
Va rog sa ascultati cu atentie aceste inregistrari sa vedeti cum vorbeste o „patroana” de firma cu oamenii care ii asigura traiul zi de zi prin platirea de bilete si abonamente.
Sa speram ca se vor lua masuri. Multumesc anticipat!”, a scris Denis Bumbar.
La postarea făcută, la scurt timp, numeroşi alţi navetişti s-au arătat indignaţi de condiţiile de transport, dar şi de faptul că autobuzele întârzie sistematic.
„Foarte urât din partea firmei .Multa lume se plânge de abuzul pe care il fac cu copiii.Mulți dintre părinți au rețineri sa faca o plângere deoarece spun ca sunt foarte siguri pe licitatia care au obtinut-o ce nu stiu e ca acesti copii majoritatea sunt minori si atata timp cat copiii au abonamente nu au dreptul specific e ilegal sa cobori un elev din autobuz doar pt ca s-a plans ca e frig sau pt ca nu sunt locuri suficiente in autobuz .Daca e lege sa fie pt toata lumea .Nu inteleg de ce va este frica pe banii vostrii uniti-va adunati semnaturi suficiente si faceti o plângere catre munincipiu .Curaj pe banii dv-stra isi permit sa va jicneasca copiii .???Daca ati fi mai uniti si nu ati bate in retragere ati obtine ceea ce de drept ei sunt obligati sa ofere .Aveti putin curaj si fiti uniti”, a scris Georgi Bob .
„Foarte mare nesimțire, doamna „patroană” este o mare nesimtită, am avut o grămadă de conflicte cu ea, cu domnul „patron” nu mai zic. Pe lângă că abonamentele sunt scumpe ca naiba, și poate mulți abea ne permitem sau permiteam acel abonament lunar, stai în picioare, răbdăm frig și avem parte de un vocabular „țigănesc” din partea șoferului sau chiar al patroanei și/sau patronului de întârziat la liceu nu mai zic. Sper să se rezolve aceste probleme curând, părerea mea ar fi că mai mulți părinți ar trebui să dați „buzna” peste ea/el și să le spuneți toate aceste chestii, pentru că după cum v-au spus mulți dintre copiii d-voastră, îi iau la mișto, dacă încearcă să spună ceva îi amenință că îi dau jos, sau chiar îi dau în unele cazuri”, a scris şi Alex Petrus .