Clubul Sportiv Minaur Baia Mare demarează procedura de selecție a unui membru în Consiliul de Administrație al Clubului Sportiv Minaur Baia Mare, ca reprezentant al mediului sportiv.
Condițiile care trebuie să fie îndeplinite pentru a obține calitatea de membru al Consiliului de Administrație al Clubului Sportiv Minaur Baia Mare sunt:
Pentru reprezentanții cluburilor copii și juniori:
– Să facă dovada calității de reprezentant al unui club sportiv pentru copii și juniori, cu activitate în Baia Mare de cel puţin 5 ani;
– Să aibă studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
– Să prezinte cazierul judiciar.
Dosarele se depun la sediul Clubului Sportiv Minaur Baia Mare, în loc. Baia Mare, Bd. Unirii nr. 14A, Sala Sporturilor, de luni până vineri, între orele 9.00-14.00, informații suplimentare se pot obține la nr. de telefon 0362-807.882.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul.
Termenul de depunere al CV-urilor și dosarelor este de 15 zile lucrătoare de la data publicării anunțului, și anume până în data de 05.01.2023, inclusiv.
În Regatul Maramureșului există o triplă alianță! Este clar! Totul este negociat și împărțit! S-au aruncat zarurile și noua ordine...
Citeste mai mult