De o lectie interactiva de business au avut parte baimarenii care au participat aseara, 11 decembrie, la seminarul „Clientii dificili. Cum sa reusesti acolo unde altii esueaza”. Trainerul Stelian Burduhos le-a vorbit celor prezenti la eveniment despre tipologiile clientilor dificili si modalitatile prin care pot fi depasite momentele tensionate ivite in relatia cu acestia.
Mai multi baimareni interesati sa invete tehnici in relationarea cu clientii dificili au participat la seminarul de afaceri. Acestia au invatat cum sa identifice elementele personale ce pot influenta atitudinea unui client si, totodata, au asimilat tactici de transformare a situatiilor conflictuale in oportunitati.
Trainerul acestui curs, Stelian Burduhos, este licentiat in marketing, detine o experienta de 6 ani in “customer care” si vanzari, precum si in coordonarea si instruirea de echipe din domenii precum catering, consultanta financiara, fonduri de investitii si voluntariat.
Scopurile acestei lectii de business au fost cresterea gradului de satisfactie a clientilor, fidelizarea si cresterea volumului de vanzari, diminuarea situatiilor conflictuale si, nu in ultimul rand, imbunatatirea imaginii companiei care se confrunta cu clienti dificili.
Sursa: Gabriela Kuhajda