Compania Sony Pictures TV se afla in negocieri avansate ce vizeaza posibilitatea de a difuza toate cele 180 de episoade ale serialului „Seinfeld” pe un serviciu de streaming online, informeaza huffingtonpost.com.
Potrivit publicatiei The Wall Street Journal, si alte platforme online, precum Hulu, Amazon si Yahoo, s-au aratat interesate de acest proiect. Platforma Netflix nu participa la negocieri. Producatorii serialului de comedie „Seinfeld”, supranumit „serialul despre nimic”, ar putea obtine in urma acestei tranzactii cateva sute de milioane de dolari.
„Seinfeld” ar putea genera venituri de 500.000 de dolari pe episod. Aceeasi suma a fost platita de Netflix recent, pentru dreptul de a difuza online serialul „Prietenii tai/ Friends”.
Specialistii din mass-media se asteapta ca aceasta tranzactie sa fie incheiata in urmatoarele saptamani.
Desi noul contract pare sa fie unul foarte profitabil, el va reprezenta insa doar o mica parte din incasarile uriase pe care serialul „Seinfeld” le-a generat dupa incheierea difuzarii sale. Potrivit presei americane, „Seinfeld” a generat incasari de peste 3 miliarde de dolari din drepturile de redifuzare la televiziune, dupa difuzarea ultimului episod al serialului, in 1998.
Serialul „Seinfeld”, difuzat in anii ’90, a avut noua sezoane, a fost vizionat de peste 30 de milioane de telespectatori si i-a adus actorului american Jerry Seinfeld un salariu de 14 milioane de dolari pe episod. Serialul este la mare cautare si in zilele noastre, producatorii show-ului luand, de curand, decizia de a lansa catalogul complet „Seinfeld” si in format DVD, pentru telespectatorii mai tineri.
Sursa: Mediafax