Posta Romana are in plan extinderea gamei de servicii si produse distribuite prin sistemul postal, urmarind incheierea de parteneriate comerciale cu firmele interesate de accesul in reteaua postala in vederea lansarii conceptului ‘Ghiseul Telecom’, a anuntat, astazi, 26 august, Compania Nationala ‘Posta Romana’ (CNPR).
Noul concept va fi un spatiu dedicat vanzarii serviciilor si produselor oferite de catre operatorii de comunicatii, prin intermediul retelei nationale de oficii postale. ‘Activand pe o piata concurentiala, C.N. Posta Romana S.A. va oferi acest serviciu in mod obiectiv si nepreferential, fara a influenta optiunea finala a clientului. In prezent, se urmareste diversificarea portofoliului de produse si servicii, avand ca obiectiv cresterea veniturilor Postei Romane, prin utilizarea eficienta atat a capilaritatii retelei postale, cat si a resurselor umane si logistice de care aceasta dispune’, a precizat, intr-un comunicat de presa, Ion Smeeianu, directorul general al Companiei.
Potrivit CNPR, potentialii parteneri pot transmite, in perioada 1-30 septembrie 2013, propunerile de colaborare si ofertele comerciale pe adresa de e-mail diversificare@posta-romana.ro.
Posta Romana, lider pe piata serviciilor postale din Romania, dispune de cea mai extinsa retea de retail, formata din peste 5.600 de subunitati postale, dintre care 1.100 informatizate si peste 500 incluse in VPN.
Cu peste 32.000 de angajati, CNPR proceseaza, anual, sute de milioane de trimiteri postale si distribuie catre cinci milioane de beneficiari drepturi banesti aferente sistemului public de pensii, al asigurarilor sociale de stat, IOVR /persoane invalide, orfane si vaduve de razboi/, agricultori si pensii militare.
Sursa: Agerpres