Grupul japonez Panasonic va lansa anul viitor un smartphone pe piata din Europa, ultima incercare a grupului japonez de a intra pe piata dominata de Samsung Electronics si Apple, transmite Reuters.
Panasonic a precizat ca in luna martie 2012 va lansa in Europa un nou model de smartphone care utilizeaza sistemul de operare Android, urmand ca ulterior produsul sa fie introdus si pe pietele din SUA si Asia. Noul telefon Panasonic are un ecran OLED cu o diagonala de 4,3 inchi, dar nu a primit inca un nume. Compania sustine ca este destinat oamenilor de afaceri cu varsta intre 30 si 40 de ani.
Obiectivul companiei nipone este ca in exercitiul fiscal urmator sa vanda 1,5 milioane smartphone-uri in Europa pentru ca in exercitiul se va incheia in luna martie 2016 sa vanda 15 milioane de smartphone-uri, dintre care 9 milioane in afara Japoniei.
‘Suntem constienti de competitorii nostri puternici.
Cu toate acestea, cotele de piata se modifica dramatic si credem ca avem sanse de succes daca ne lansam pe aceasta piata care se modifica rapid’, a declarat directorul diviziei de comunicatii mobile de la Panasonic, Toshinori Hoshi.
Potrivit firmei de cercetare IDC, Panasonic nu vizeaza decat un mic procent dintr-o piata care ar urma sa inregistreze in acest an o crestere de 55% pana la 472 milioane unitati, urmand a ajunge la 982 milioane unitati in 2015.
Panasonic a mai vandut telefoane mobile peste hotare, insa in 2005 a anuntat ca renunta la vanzarile peste hotare urmand a se concentra pe piata domestica.
Sursa: Agerpres