Peste 400.000 de copaci au fost salvaţi anul trecut datorită cumpărăturilor online. Simplul fapt că alegem ca produsele pe care le vrem să ajungă direct la uşa noastră are un impact uriaş.
Florinel Chiș, director al Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO):”În România, comerțul online a avut o creștere spectaculoasă. Am avut 2 ani la rând cea mai mare creștere din Uniunea Europeană, de 37 și 38 la sută, iar pentru acest an forecast-ul este de 40 % creștere, adică prognoza este de 40 %.Pentru mediu, impactul este pozitiv prin partea de eficiență. Livrarea distribuită către clienți este împărțită în mașinile curierilor, astfel încât se ajunge la o modalitate eficientă de a face livrare.”
În România sunt aproximativ 7,7 milioane de oameni care au făcut în medie 8,7 achiziții pe an. O achiziție clasică, deci direct din magazin, presupune o deplasare de aproximativ 3 kilometri, care înseamnă un consum de motorină.