Un studiu recent a demonstrat ca oamenii sunt mai dispusi sa cumpere online dupa ce au consumat alcool. Studiul arata si care sunt preferintele oamenilor in materie de cumparaturi dupa ce au baut.
Unul din patru britanici este mai dispus sa cumpere online mai mult dupa ce a consumat alcool decat atunci cand nu a baut, printre produsele cel mai des cumparate aflandu-se articolele vestimentare scumpe, biletele la concerte si jucariile sexuale.
Potrivit unui studiu realizat de Broadband Choices, aproximativ 40% dintre cei care au cumparat online fiind sub influenta alcoolului au regretat gestul chiar a doua zi. Printre cele mai frecvente achizitii se numara biletele la concerte, hainele scumpe si chiar jucariile sexuale, scrie dailymail.co.uk.
Astfel, s-a intamplat ca un cumparator aflat puternic sub influenta alcoolului sa plateasca o factura de 2.048 de lire sterline pentru cele 20 de bilete la un concert Oasis de pe Wembley achizitionate online. Initial, chefliul a dorit sa cumpere doar doua bilete.
Printre cele mai ciudate achizitii facute online dupa cateva pahare de alcool in plus se afla o pereche de dinti falsi, dar si un costum de baie barbatesc din 1930.
Acelasi studiu mai arata ca 36% dintre britanici recurg la cumparaturi online, comparativ cu 32% care merg la marile magazine din zona in care locuiesc. In medie, un britanic cheltuieste anual 1.083 de lire sterline pentru cumparaturi online, cele mai multe fiind facute din Statele Unite, China si Japonia.
Insa, pentru ca ajung sa regrete decizia chiar de a doua zi, un sfert dintre cei 2.000 de cumparatori online care au participat la studiu spun ca au returnat aproximativ o zecime dintre cumparaturile facute pe internet, iar jumatate spun ca regreta ca au achizitionat haine.
Dintre cumparatorii online, cele mai impulsive sunt femeile, insa, a doua zi, jumatate dintre ele au regretat gestul, comparativ cu doar o treime dintre barbati care au declarat ca le-a parut rau ca s-au lasat prada impulsului de a cumpara.
Mai mult, studiul a evidentiat ca doua treimi dintre cei care au cumparat online fiind sub influenta alcoolului au ramas fara bani, cheltuind anual cu 528 de lire sterline mai mult decat ar fi cheltuit daca si-ar fi facut cumparaturile de la hipermarketurile din zona unde locuiesc.
Sursa: Mediafax