Produsele cumparate online sunt cu pana la 40% mai ieftine comparativ cu produsele cumparate din magazinele traditionale, arata studiul ‘Price Index’ realizat in Romania in luna octombrie.
Preturi mult mai bune in mediul online au fost inregistrate la carti, telefoane si tablete, cu diferente semnificative, de pana la 27%, pe perioada campaniilor promotionale, fata de retailul traditional. Discount-ul mediu de 18% aplicat cuptoarelor cu microunde a impus aceasta categorie printre cele mai avantajoase pentru cumparatori.
In cazul electrocasnicelor mari, mediul online ofera o gama variata de modele dar si preturi in medie cu 4-5% mai mici decat in magazinele offline de specialitate, arata studiul realizat de Millward Brown Romania, ceea ce, cumulat cu facilitatile de livrare, reprezinta o economie importanta de timp si de bani.
Studiul realizat in prima parte a lunii octombrie a luat in calcul 15 categorii si 150 de produse. Pentru fiecare categorie au fost analizate cate 10 produse alese aleator din 27 de magazine online si offline, magazinele fiind selectate dupa relevanta lor in categorie.
Sursa foto: Agerpres
Sursa: Agerpres