Secretarul de stat Victor Paul Dobre, din cadrul Ministerului Internelor si Reformei Administrative (MIRA), va participa joi, 10 ianuarie, la inaugurarea noului sediu al serviciului public comunitare regim permise de conducere si inmatriculare a vehiculelor, respectiv serviciul public comunitar pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor simple din Baia Mare. La eveniment nu va fi prezent insa ministrul Cristian David, care a promis ca va fi prezent la taierea panglicii in toamna anului trecut.
La manifestarile de inaugurare a noului sediu din Baia Mare, de pe strada Scolii (in spatele hotelului Mara), care vor incepe de la ora 15.00, au fost invitati sa participe prefecti din judetele limitrofe; directorul Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatricularea Autovehiculelor, comisar sef Mihai Stancu; conducerea consiliului judetean; viceprimarul Istvan Ludescher; sefi ai serviciilor publice deconcentrate din judet si din judetele invecinate; reprezentanti ai firmelor de constructii si ai colectivului de arhitecti care au contribuit la proiectarea si realizarea investitiei.
Angajatii serviciului public comunitare regim permise de conducere si inmatricularea autovehiculelor, respectiv ai serviciului public comunitar pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor simple vor avea program de lucru cu cetatenii incepand din data de 14 ianuarie.
Prefectul Gyöngyike Böndi a spus ca investitia era absolut necesara, tinand cont de conditiile in care si-au desfasurat activitatea serviciile publice comunitare. Noul sediu va oferi insa conditii de tip european, dupa cum promit autoritatile, care nu mai vor sa vada cozi la pasapoarte sau inmatriculari auto. Valoarea totala a investitiei pentru amenajarea si dotarea imobilului a fost de 1. 714.000 euro.
Investitia a fost inceputa in 2006, in data de 5 octombrie, cand imobilul si terenul a fost predat din administrarea Inspectoratului Judetean de Politie Maramures in cea a Institutiei Prefectului, cu destinatia de viitor sediu al celor doua servicii publice comunitare. Subprefectul Gheorghe Achim a coordonat actiunile pentru executarea lucrarilor de reabilitare a cladirii si dotarea celor doua servicii publice comunitare.
Studiul de fezabilitate privind amenajarea obiectivului a fost intocmit de catre specialisti din ministerul de resort. Proiectul tehnic de executie a lucrarilor de amenajare a imobilului la fel ca si lucrarile de executie pentru reabilitarea noului sediu s-au atribuit prin licitatie publica. In paralel cu executia lucrarilor a fost realizata achizitia de mobilier si echipamente de birotica pentru dotarea la standardele corespunzatoare din proiect a sediului nou. In luna decembrie a anului trecut a fost realizata receptia la terminarea lucrarilor.
Sursa: M.M.