Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) este prezenta, in perioada 20-23 martie, la cea de-a 39-a editie a Salonului Mondial de Turism de la Paris, cel mai important targ international de profil din Franta.
Adresat publicului larg in principal, manifestarea reprezinta platforma nationala care permite accesul la ansamblul pietei turistice franceze, din punct de vedere al zonelor de provenienta si al categoriilor sociale a vizitatorilor. „Pe parcursul celor patru zile, evenimentul reuneste specialisti din domeniul turismului mondial, reprezentand organisme nationale, regionale si locale de turism, asociatii profesionale, tour-operatori si agentii de turism, companii aeriene, firme de inchirieri auto, societati de transport feroviar sau naval, lanturi hoteliere, campinguri si alte structuri de cazare, parcuri de distractii’, se arata intr-un comunicat al ANT, remis vineri Agerpres.
Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) participa la acest targ cu un stand de 50 de metri patrati, in forma de insula, pozitionat central, ceea ce asigura accesul din toate directiile. Standul Romaniei poate fi identificat usor datorita unui logo sub forma de patrat si iluminat de opt reflectoare. Artizanatul prezent la stand asigura originalitatea acestuia.
Alaturi de Biroul de Promovare si Informare Turistica de la Paris al ANT, la standul Romaniei participa 11 societati – agentii de turism, tour-operatori, hoteluri, companii aeriene.
An de an, circa 100.000 de vizitatori sunt atrasi de ofertele turistice prezentate in cadrul salonului, perioada de desfasurare, luna martie, reprezentand perioada in care cea mai mare parte a francezilor isi pregatesc si rezerva concediul. Vizitatorii sunt, conform ANT, in cautarea de unor noi destinatii pentru petrecerea vacantelor (55%) sau a unor informatii privind o destinatie deja stabilita (52%).
Sursa: Agerpres