TAROM a anunțat că a primit până în prezent aproximativ 600 de solicitări pentru despăgubiri, în urma anulării mai multor curse aeriene, la începutul săptămânii trecute.
Compania a precizat că marea majoritate a cererilor nu prezintă datele complete pentru iniţierea plăţilor şi menţionează că sunt necesare informaţii privind numele pasagerului, numărul zborului, o copie a biletelor de călătorie şi codul rezervării, iar dacă este cazul – dovada plăţii pentru cheltuielile suplimentare care s-au impus.
Mai mult, este nevoie să se menţioneze pentru ce modalitate de compensare se optează: bani sau voucher electronic.
Tarom a pus la dispoziţie o adresă de e-mail: despagubire8iulie@tarom.ro, unde se transmit toate aceste date, care trebuie să fie însoţite de cele referitoare la contul bancar, dacă pasagerii optează pentru plata în bani.
Compensaţia are o valoare cuprinsă între 250 şi 750 de euro, în funcţie de tipul zborului anulat şi modalitatea aleasă pentru despăgubire, notează RRA.
Pe 8 iulie, mai mulţi piloţi TAROM s-au declarat inapţi de zbor – un protest neoficial faţă de nivelul salariilor şi condiţiile de muncă, fapt care a condus la anularea mai multor curse.