Un exemplu elocvent ca tehnologia avansata nu este intotdeauna folositoare il constituie cazul unei nevazatoare din Sighetu Marmatiei, care nu si-a putut incasa pensia pe o luna din cauza ca bancomatul s-a defectat exact in momentul in care s-a efectuat tranzactia.
Bancomatul cu pricina apartine de sucursala CEC Bank din Sighetu Marmatiei. In dimineata zilei de 25 februarie, Gavril Aranyosi s-a dus la bancomat pentru a scoate pensia sotiei nevazatoare. Dupa ce a introdus toate datele solicitate pentru efectuarea tranzactiei, bancomatul s-a defectat, inainte ca banii sa fie eliberati din ATM. Practic, in baza de date a bancii tranzactia apare ca fiind efectuata.
“Suma de 780 de lei, reprezentand pensia de nevazator a sotiei nu am putut-o incasa deoarece bancomatul s-a defectat dupa ce am introdus toate datele. Am stat de vorba cu directorul de la banca si mi-a zis sa fac o sesizare scrisa la Bucuresti. Am facut aceasta sesizare, dar inca nu mi s-a raspuns”, a declarat Gavril Aranyosi, sotul beneficiarei.
Reprezentantii CEC Bank Baia Mare au fost si ei instiintati de aceasta problema si incearca solutionarea ei in cel mai scurt timp.
“Poate fi o eroare umana, respectiv clientul nu a tastat bine informatiile solicitate de bancomat sau poate fi o eroare tehnica, respectiv bancomatul sa se fi defectat. Vom verifica aceste lucruri. In mod normal, termenul de solutionare a unor asemenea probleme este de 120 de zile, dar avand in vedere ca ne confurntam cu astfel de situatii foarte rar, vom incerca solutionarea problemei intr-un timp cat mai scurt”, a declarat pentru eMaramures.ro, Cornel Alexandru Sabau, directorul CEC Bank, sucursala Baia Mare.
Sursa: Calin Dragomir