Specialistii Orange au luat imediat masuri de blocare a replicilor site-ului Orange Web Care.
Reprezentantii companiei i-au informat pe abonatii proprii sa nu isi inscrie datele persoanele in pagina mentionata. Ei au aratat ca Orange nu solicita clientilor sai, prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin oricare alte modalitati, informatii referitoare la conturi bancare, parole personale sau coduri de reincarcare
“In ultima perioada atacurile de acest tip asupra companiilor din Romania s-au inmultit in mod ingrijorator. Orange Romania a fost supusa mai multor tentative de frauda prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin alte mijloace de comunicare”, a spus Amalia Fodor – PR Manager, Orange Romania.
Prin Orange Web Care, abonatii au posibilitatea sa-si administreze singuri contul, isi pot modifica oricand planul tarifar, pot sa-si activeze optiunile de care au nevoie (voce, mesaje scrise, mesaje multimedia, date mobile), pot reincarca un cont PrePay, pot afla informatii despre factura sau pot plati abonamentul si optiunile activate cu punctele Thank You acumulate cu ajutorul cardului on-line.
Tentativele de frauda pot fi semnalate la adresa de e-mail abuse@orange.ro sau la Serviciul Clienti Orange prin apel 411 (gratuit de pe abonamentul tau Orange) / 444 (gratuit de pe telefonul tau cu cartela Orange PrePay).
Sursa: Ioana Osan