Concursul, organizat de SC Letady in colaborare cu un post local de radio, a ajuns la final vineri, cand castigatorii au fost invitati sa isi ridice premiile. Entuziasmul a fost mare, mai ales ca printre multele cadouri primite s-a aflat si un album in editie limitata al Shakirei.
Solista din Columbia a ales SEAT ca sponsor principal al turneului ei European 2007 “Oral Fixation”, iar concursul a coincis tocmai cu perioada de promovare a concertului pe care aceasta l-a sustinut la inceputul lunii martie in Budapesta si la care maramuresenii au putut sa participe pentru castigarea biletelor de intrare.
Castigatorii au fost tinere studente de la facultatea de Litere a Universitatii de Nord Baia Mare, care au recunoscut ca le-ar placea sa conduca o asemenea masina. De altfel, fetele chiar s-au urcat la volan si au incercat sa isi inchipuie cum le-ar sta pe strada la bordul unui SEAT. Pana si cel mai tanar premiant al campaniei, Thomas – un pusti de 6 ani, si-a invins timiditatea si s-a asezat cuminte pe scaunul soferului, strangand cu putere de volan.
Cei prezenti la premiere au lasat totul balta, uitand de premii si de restul, cand in fata showroom-ului a fost parcat un SEAT Leon cu dotari sport, de un galben stralucitor. La ora actuala, masina are cea mai mare trecere la maramureseni, dupa cum a declarat directorul societatii Letady, Septimiu Madaras.
Sursa: V.F.