Maramureseanca Paula Seling se alatura campaniei initiata de brandul Iutta ca ambasadoare a Maramuresului pentru a strange dorurile romanilor pe noua platforma www.dorderomanesc.ro. Proiectul se desfasoara pe o perioada de 10 saptamani, iar participantii vor avea sansa sa castige marele premiu ce consta in geanta de voiaj „Dor calator”, creata special cu aceasta ocazie, si invitatia de a participa la un tur fotografic al tarii de 10 zile. Paula Seling, nascuta in Baia Mare, marturiseste cu sinceritate dorul sau de Maramures si influenta acestui loc natal ce ii ofera constant o sursa de inspiratie. Vocea sa duioasa se afla sub amprenta dorului de acasa, pe care il transpune prin cantecele sale.
Spotul video al Dorului de Maramures poate fi vizionat AICI.
”Dorul pentru mine este sentimentul generator de arta, de muzica, de bucurie, de incantarea de a fi. Pentru mine dorul de casa este foarte puternic. Intotdeauna ma gandesc la locurile unde am copilarit si incerc sa fac tot ce e in jurul meu sa semene cu acel loc”, povesteste Paula Seling.
Proiectului i se vor alatura pe parcurs 10 ambasadoare pentru cele 10 regiuni ale tarii – femei cu valori inradacinate, ce poarta in suflet meleagurile natale. Fiecarei regiuni si reprezentante li se va dedica cate o saptamana plina de povesti si doruri. Campania, pe langa elementul online, va fi urmata de un eveniment de lansare si incununata de un traseu fotografic national pentru promovarea turismului romanesc, a brandului de tara si sustinerea obiceiurilor specifice fiecarei zone. Iutta va calatori alaturi de marele castigator al campaniei, un ghid pasionat de romanesc si de un fotograf profesionist in Transilvania cu spirite stravechi, in Oltenia cea cu vorbe patimase, in Muntenia vibranta, in Bucovina ca o dumbrava minunata, in Basarabia-sora, cu dor de intregire, in Moldova cea sfanta si cu bucate aromate, in Dobrogea cea dintre pamant si apa, in Maramuresul vesel si colorat, in Banatul bland si asezat, in Crisana cea repede si curgatoare.
De asemenea, dorurile culese in cele 10 saptamani ale campaniei vor crea geanta „Dor calator”, o geanta de voiaj ce va ajunge tot in posesia marelui castigator. Alte 100 de premii ce constau in produse Iutta si ale partenerilor isi asteapta castigatorii.
Iutta este un atelier de creatie care are in portofoliu genti si accesorii din piele cu motive de inspiratie traditionala. Brandul reflecta dorul de romanesc prin valorificarea folclorului, suplinind nevoia de identitate care caracterizeaza prezentul. Simbolurile alese pentru cea mai recenta colectie, intitulata chiar „Dor de romanesc”, reflecta pitorescul si traditia fiecarei zone din tara si exprima principalele valori ale acesteia, putand fi regasite si in arhitectura veche sau straiele populare romanesti.
Colectia aduna la un loc 10 motive romanesti din diferite zone ale tarii noastre si, odata cu ele, dorurile fata de regiunile respective: Transilvania, Oltenia, Muntenia, Bucovina, Basarabia, Moldova, Dobrogea, Maramures, Banat, Crisana.
Sursa: Emm