Cea de-a treia si ultima parte a documentarului Wild Carpathia, produs in parteneriat de Travel Channel si Autoritatea Nationala pentru Turism din Romania si care va fi difuzat in noiembrie in intreaga lume, pune in lumina spectaculozitatea Muntilor Carpati, scrie marti portalul worldscreen.com.
Andrew Grieve, vicepresedinte de vanzari la Scripps pentru Marea Britanie si EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), a calificat documentarul drept o „experienta fertila care arata lumii si poporului roman ce are de oferit aceasta tara”. „Canalul nostru de televiziune cauta permanent noi parteneriate pentru a prezenta formate ca Wild Carpathia, nu doar cu scopul de a contribui la sustinerea unor obiective comerciale cum este turismul, ci si pentru a intra in legatura cu spectatorii nostri carora le plac calatoriile”, a spus Grieve.
„Ca post cu difuzare globala, suntem mandri ca am avut ocazia sa lucram in tandem cu Autoritatea Nationala pentru Turism din Romania pentru a realiza o productie atragatoare si pentru a le arata telespectatorilor Travel Channel o regiune mai putin cunoscuta a lumii”, a declarat la randul sau Jon Sichel, director executiv la Scripps UK & EMEA (n.r. – Scripps Network International fiind compania care detine Travel Channel).
Maria Grapini, ministru delegat pentru IMM, Mediu de Afaceri si Turism, s-a declarat „profund onorata de a putea contribui la realizarea unui proiect atat de important pentru promovarea Romaniei in strainatate” si a afirmat ca este „foarte optimista in ce priveste impactul acestuia asupra sectorului turistic local”.
Sursa: Agerpres