Serviciile turistice din Maramures ofera surprize mai putin placute celor care ne viziteaza judetui. La Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) au fost semnalate doua situatii in care clientii unor unitati de cazare au fost tratati necorespunzator. Unt si bere expirate, de asta au avut parte turistii veniti la un hotel din Borsa. Serviciile deficitare au fost sesizate la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Maramures. Totodata, comisarii de la protectia consumatorilor au rezolvat si reclamatia inregistrata dupa Revelion la institutie, conform careia un grup de turisti a fost dat afara dintr-o pensiune, pentru ca un alt grup a platit mai mult pentru aceleasi servicii. Pensiunea in cauza a fost sanctionata cu o amenda de 3.000 lei.
Un grup de turisti din Cluj a semnalat la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Maramures ca a avut parte de unt expirat la micul dejun oferit de unitatea hoteliera unde a fost cazat. Comisarii de la Protectia Consumatorilor s-au deplasat, dupa primirea sesizarii, la hotelul din Borsa si au gasit in frigider bucati de unt expirat, dar si 26 de sticle cu bere expirata. Pentru abaterile constatate, unitatea a fost sanctionata cu o amenda de 4.000 lei.
Comisarii de la Protectia Consumatorilor Maramures au rezolvat intre timp si sesizarea inregistrata imediat dupa Revelion, si care se referea la o pensiune turistica din Remetea. Un grup de 13 studenti s-a cazat la unitatea turistica, de Anul Nou. Desi si-au achitat toate serviciile, a treia zi, acestia au fost dati afara.
Motivul invocat de proprietar: venirea unui alt grup de turisti. Sase dintre cei 13 studenti “recompensati” cu o vacanta ratata la pensiunea turistica au facut reclamatie la CJPC. In urma verificarilor, proprietarul pensiunii a fost sanctionat cu o amenda de 3.000 lei, iar turistii si-au primit contravaloarea sumelor achitate pentru cea de-a treia noapte de cazare.
Sursa: Camelia Tocaci