Anul acesta, la Oficiul de Protectie a Consumatorilor (OPC) Maramures s-au primit opt sesizari, doua dintre reclamatii privind calitatea unor pachete turistice. Nicolae Sasaran, directorul OPC Maramures, a spus ca un grup de zece turisti din Bucuresti, care au venit sa petreaca revelionul la o pensiune din Sighet, a fost nemultumit de conditiile de cazare oferite.
Un alt grup de 20 de turisti, veniti tot din sudul tarii, a reclamat la OPC faptul ca li s-a refuzat meniul traditional al locului. Ei au fost cazati la un hotel din Borsa, alaturi de alti 100 de turisti. Reclamantii au vrut sa participe la taierea porcului si la realizarea si degustarea prepararatelor traditionale maramuresene: carnati, jumari, caltabosi, etc. Ulterior li s-a satisfacut doleanta, dar ei tot au facut reclamatie.
Titlu din ziar:
Turisti din tara, nemultumiti de serviciile oferite de Revelion in Maramures
Revista presei din Baia Mare – 4 ianuarie. Informatia Zilei
Sursa: Corina Sofran