Platforma de socializare Twitter va începe în scurt timp să-i plătească pe creatorii de conținut certificați pentru reclamele din textele lor, o sumă de 5 milioane de dolari fiind alocată pentru început, a anunțat vineri proprietarul companiei, Elon Musk.
„În câteva săptămâni, X/Twitter va începe să-i plătească pe creatorii de conținut pentru reclamele introduse în textele lor. Prima sumă alocată este de 5 milioane de dolari. Rețineți, creatorul trebuie să fie unul verificat și doar reclamele difuzate către utilizatorilor verificați sunt luate în calcul”, a scris Musk într-o postare pe plaforma Twitter, relatează Reuters.
De când miliardarul Musk a achiziționat Twitter, platforma depune eforturi mari să păstreze relațiile cu agențiile de publicitate, care au devenit pridente în amplasarea de reclame pe platformă după ce compania a concediat mii de angajați.
Mișcarea vine în timp ce nou-numitul CEO al Twitter, Linda Yaccarino, o veterană în publicitate, venită de la NBCUniversal, este pe cale să preia conducerea platformei de socializare.
În luna martie, Musk a spus că serviciul de mesagerie câștigă aproximativ 5 sau 6 cenți pe oră din partea utilizatorilor și ar putea ridica aceasta la 15 cenți sau mai mult cu reclame care sunt mai relevante și mai oportune.