In perioada 17-20 iulie 2008 avut loc, la Friedrichshafen, Germania, cea de-a 15-a editie a Targului Outdoor, un targ profesional in care a fost prezentata ultima moda in materie de echipament outdoor din Europa, dar si din afara continentului.
Cu un numar de peste 700 de expozanti din 40 de tari si cu o arie extinsa de expunere – de 75.000 de metri patrati, evenimentul a atras in 2008 peste 18.000 de spectatori, cu peste 12% mai multi fata de editia precedenta.
Oameni care au afaceri legate de industria outdoor au fost prezenti in numar mare la targul international de pe malul lacului Constance, mai ales ca la manifestare au fost reprezentate marci dintre primele 100 aflate in top, dar si peste 150 de marci debutante de pe piata europeana si internationala.
Klaus Wellman, director al Targului Outdoor de la Friedrichshafen, a declarat ca “suntem lideri europeni in domeniul targurilor destinate sporturilor in natura si mergem pe drumul cel bun pentru a deveni evenimentul cheie la nivel international”. De altfel, produsele outdoor prezentate sunt de fiecare data de top, iar amatorii de sport si drumetii au de unde alege.
Printre vizitatorii targului s-a aflat si echipa Maramont din Baia Mare, prezenta, ca de altfel, la fiecare dintre cele 15 editii ale Targului Outdoor de la Friedrichshafen.
Spectacolul de prezentare a tendintelor pentru iubitorii sporturilor montane si in natura a inclus o gama larga de inovatii, aceste produse generand interesul vizitatorilor, dar si a mass-mediei internationale reprezentata in numar mare la acest eveniment.
”A fost, inca o data, un targ bun si cresterea a fost evidenta. Am reusit sa pastram aceleasi standarde ridicate de calitate”, a spus Rolf Schmid, presedinte al European Outdoor Group.
Sursa: Gabriel Motica
În Regatul Maramureșului există o triplă alianță! Este clar! Totul este negociat și împărțit! S-au aruncat zarurile și noua ordine...
Citeste mai mult