Startup-ul românesc Sessions dezvoltă o platformă de comunicare și colaborare care îmbunătățește și eficientizează interacțiunile video dintre companii și clienții lor.
În 2020, când pandemia a cauzat o tranziţie către munca la dis-tanţă, fondatorii Radu Negulescu şi Radu Ţintescu, constatând limitările sistemelor clasice de video-conferinţe, identifică oportunitatea regândirii acestora – în special pentru sesiuni complexe de lucru.
Prin integrarea fluidă a proceselor şi aplicaţiilor necesare pregătirii sesiunilor de lucru şi centralizarea datelor într-un singur loc, Sessions reproiectează întreaga experienţă a întâlnirilor video, punând accent pe eficienţă şi interactivitate.
După ce în 2021 a fost desemnat de Product Hunt produsul anului la categoria „Work from Anywhere”, a dobândit recunoaştere globală, ajungând să susţină mii de echipe din domeniile vânzărilor, marketingului şi customer success să îşi îmbunătăţească activitatea.
De la sesiuni de vânzări şi prezentări de produs, până la webinarii de marketing sau traininguri, Sessions oferă toate funcţionalităţile necesare pregătirii şi desfăşurării acestora. Mai mult, asigură livrarea conţinutului dorit şi acces la orice informaţie aferentă întâlnirilor, dar şi integrarea cu aplicaţii de colaborare precum Google Drive, Miro şi multe altele, toate în acelaşi spaţiu de lucru, subliniază sursa citată.
„Modul în care lucrăm s-a transformat radical în ultima perioadă. Majoritatea interacţiu-nilor cu clienţii se petrec acum online, dar întâlnirile virtuale încă nu au structura, en-ergia, informaţiile şi interactivitatea necesare pentru a fi cu adevărat productive. De aceea, ne-am propus să transformăm fiecare apel video într-o sesiune extrem de valoroasă”, a declarat Radu Negulescu, fondator şi CEO al Sessions.