Trei campanii, toate cu Primăria Capitalei în prima frază, au fost difuzate de posturile TV de peste 5.000 de ori. Peste 5.000 de reclame, mai exact 5.150, plătite de Primăria Capitalei, condusă de Gabriela Firea, pe posturile TV în doar câteva luni.
Una dintre campanii – București Trainic – a promovat pe posturi cu acoperire naționale un aspect 100% local: consolidarea blocurilor din București.
Paginademedia.ro vă prezintă cum s-au împărțit campaniile și câte spoturi a difuzat fiecare televiziune.
Campaniile Primăriei Capitalei au fost pe toate posturile de știri, plus principalele canale generaliste: Pro TV, Antena 1 și Kanal D.
După numărul total, cele mai multe spoturi au fost difuzate de Antena 3: peste o mie, pentru toate cele trei campanii. Urmează Realitatea TV și România TV.
Dintre marile generaliste, Antena 1 și Kanal D au dat fiecare aproape 500 de spoturi. Pro TV a difuzat aproape 100, însă este postul cu cele mai mari tarife de publicitate.
Continuarea AICI