Incident șocant în Baia Mare. Un telefon mobil a explodat pur și simplu în timp ce se juca pe el. Aparatul a fost cumpărat în urmă cu 8 luni, fiind în garanție. Numai că firma de telefonie mobilă refuză să înlocuiască produsul. Totuși, au luat telefonul pentru a-l expertiza, însă nu i-au dat telefon pentru utilizare clientului până când vor finaliza expertiza. Luni, 22 martie 2021, va fi sesizat Oficiul pentru Protecția Consumatorului Maramureș.
”Telefonul, model Samsung Galaxy A20e DS SM-A202F, l-a achiziționat în urmă cu opt luni de la Orange cu banii jos. Nu este un telefon foarte scump, a constat aproximativ 700 de lei. Săptămana aceasta în timp ce îl foloseam pentru că mă jucam, s-a înfocat, l-am pus pe pat și pur și simplu a explodat. Am fost la compania respectivă cu produsul deoarece era în garanție. L-au luat pentru expertiza însă nu mi-au dat telefon pentru utilizare la schimb. Mi-au spus simplu să îmi cumpăr altul. Le-am cerut să îmi dea în scris că îmi cer să îmi cumpăr alt telefon. Au refuzat. Oricum mâine depun plângere la OPC Maramureș” ne-a scris cititorul nostru.
„Le-am cerut să îmi dea în scris că îmi cer să îmi cumpăr alt telefon.” – pentru tine si pentru altii ce or sa mai treaca prin astfel de situatii(produse stricate in garantie si care dureaza prea mult sa fie reparate sau precum in cazul de fata nu se pot repara), trebuia sa le ceri o negatie de service, asta e „numele documentului” in baza caruia poti solicita inlocuirea produsului cu altul nou sau restituirea contravalorii. Presupun ca in momentul in care meseriasii astia constata ca au de-a face cu un client educat nu mai fac p$%a mare #crednubagmanainfoc 🙂 .