Barbati burtosi, tuciurii, cu lanturi groase de aur si cu bustul gol – fotografiati pe o plaja de pe litoralul Marii Negre – sunt imaginea ”simbol” a Romaniei la EURO 2008 intr-un clip publicitar realizat de Virgin Media pentru prezentarea fiecarei echipe nationale de fotbal.
Spotul Romaniei pentru Campionatul european de fotbal, difuzat pe YouTube, este in total contrast cu cel al altor echipe nationale, pentru care s-au folosit imagini cu adevarat reprezentantive ale tarii. De exemplu, pentru Franta in funadl apare Turnul Eiffel, pentru Italia este prezentat Colosseumul, la Germania apare Poarta Brandenburg, iar pentru Olanda, celebul cartier ”rosu”.
Prezentatorul care apare in clip trece in revista vedetele nationalei, enumerandu-i pe Cristi Chivu si Adi Mutu, succesele Romaniei, iar la final, in momentul in care pe fundal apar burtosii cu lanturile de aur, precizeaza ironic ca tricolorii parca ar calca pe banane cand joaca si chiar porecleste nationala „banana skin” pentru echipamentul galben.
UPDATE: Compania Virgin Media a prezentat scuze ambasadei Romaniei la Londra pentru orice ofensa provocata de spotul de prezentare a echipei Romaniei, in care pe fundal apare o fotografie cu barbati cu burti mari si lanturi groase de aur, la bustul gol. Virgin Media a dat asigurari ca a actionat pentru retragerea filmuletului de pe Youtube si a promis ca va reface secventa care a provocat nemultumire si o va republica.
Sursa: I.O.
În Regatul Maramureșului există o triplă alianță! Este clar! Totul este negociat și împărțit! S-au aruncat zarurile și noua ordine...
Citeste mai mult