Agentii economici din Baia Mare sunt obligati sa izi vizeze autorizatiile de functionare pana cel tarziu in data de 31 decembrie, daca vor sa deruleze activitati pe raza orasului in anul 2012. Masura e in conformitate cu Codul fiscal, au aratat autoritatile. eMaramures va prezinta mai jos actele necesare procedurii, potrivit reprezentantilor Serviciului Autorizari Comerciale din Primaria Baia Mare.
Cerere tip la care se vor anexa:
• autorizatia in original,
• certificat de inregistrare,
• documentul ce atesta dreptul de folosire al spaţiului unde isi desfasoara activitatea agentul economic (ex. contract de vanzare – cumparare, titlul de proprietate, coala C.F., contract de inchiriere avizat de administraţia financiara, contract de locaţie, etc.); pentru fiecare punct de lucru autorizat, valabil pentru anul 2012,
• dovada achitarii taxei de publicitate pentru mijloacele de publicitate deţinute.
• chitanţa de plata a taxei legale, de la Primarie (parter),
• pentru unitaţile de alimentaţie publica se va depune si declaraţia privind structura unitaţii de vanzare.
FOTO: Angajat Primaria Baia Mare (c) eMM.ro
Sursa: eMM.ro