Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Maramureș, aduce la cunoștință cetățenilor următoarele informații de interes general:
Începând cu dată de 22.09.2020, în baza Ordinului Ministrului Afacerilor Interne nr.139 din 16.09.2020, Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Maramureș va organiza la sediul secundar de lucru din Municipiul Sighetu Marmației, str. Alexandru Ivasiuc nr.17, activități de preluare a documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare a vehiculelor și de eliberare a plăcuțelor cu numere de înmatriculare sau provizorii.
Preluarea documentelor în vederea înmatriculării, radierii și autorizării provizorii a vehiculelor de la solicitanți se va efectua la sediul secundar de lucru din Municipiul Sighetu Marmației iar verificarea conformității datelor și a documentelor preluate în sistemul informatic, atribuirea numărului de înmatriculare solicitat, verificările obligatorii în bazele de date externe și introducerea datelor în Sistemul Național de Evidență Auto se vor efectua în sediul principal din Municipiul Baia Mare, termenul de soluționare fiind de maxim 20 de zile conform OMAI 1501/2006.
Tarifele aferente confecționării și valorificării plăcilor cu numere de înmatriculare permanentă și provizorii, atribuirii unui număr de înmatriculare preferențial sau păstrării combinației numărului de înmatriculare se încasează la casieriile unităților Trezoreriei Statului sau prin mandat poștal, într-un cont distinct deschis la unitățile teritoriale ale Trezoreriei Statului pe numele Instituției Prefectului din județul Maramureș.
Tarifele aferente emiterii certificatelor de înmatriculare și a autorizațiilor provizorii se încasează într-un cont distinct deschis pe numele Regiei Autonome Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat, prin virament, prin mijloace de plata online, prin mandate poștal precum și prin alte mijloace de plata stabilite prin acte normative în vigoare.
Activitățile prevăzute mai sus, se vor desfășura în sediul secundar de lucru din Municipiul Sighetu Marmației, str. Alexandru Ivasiuc nr.17, în zilele de marți în intervalul orar 08.30 – 10.30 (preluare documente) și 10.30 – 11.30 ( eliberare documente) și joi în intervalul orar 08.30 – 11.30 (preluare documente) și 11.30 – 12.30 ( eliberare documente)
Pentru toate celelalte operațiuni îndrumăm cetățenii să se programeze online pe site-ul www.drpciv.ro, depunerea documentelor la sediul principal al serviciului din Municipiul Baia Mare, str. Școlii nr.1.
În contextual generat de dinamică evoluției situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-COV- 2, cetăţenii vor avea obligația de a respectă măsurile de distanțare fizică și portul măștii de protecție.
Daca am permisul suspendat pe 30 zile il pot ridica din Sighet ?