Vitrina Advertising și Vasile Dâncu au încasat sume uriașe de la Federația Română de Fotbal pentru diverse activități suspect de scmpe.
FRF a făcut plăţi de peste 100.000 de euro către Institutul Român pentru Evaluare şi Strategie, care aparţinea la vremea respectivă fostului vicepremier, plus alţi 700.000 de euro către S.C. Vitrina Felix Media S.A., deținătorul Vitrina Advertising Cluj, unde Dâncu are intrare prin fata directorului general, Mihaela Rus.
Cum explică FRF plata către Vitrina în valoare de 130.787 lei, adică 30.000 de euro pentru ”branding Cupa României 16-imi montaj prin autocolant sală conferință”: ”Comanda de producție conține peste 140 de elemente de branding, care sunt produse o singură dată pentru desfășurarea tuturor meciurilor de Cupa României, la un standard de eveniment care să respecte atât noua identitate, cât și așteptările sponsorilor, partenerilor media și ale spectatorilor”.
Cum explică FRF plata către Vitrina în valoare de 8.022 lei, adică 2.000 de euro pentru ”plic invitații executive club meci România – Polonia”: ”Este vorba de producția a 5.000 de plicuri de invitații de protocol la meciurile echipei naționale de fotbal, începând cu partida România – Polonia din preliminariile CM 2018. Plicurile au fost personalizate cu culorile și însemnele FRF și au avut stickere de sigilare, iar prețul unitar a fost de de 1 leu și 60 de bani plicul (TVA de 20% inclus)”.
SC Vitrina Advertising Cluj SA, prin Raluca Crișan, Group Communication Manager, și nepoata lui GhegrgheFunar, explicat Gazetei Sporturilor:
”Articolul menționat conține o serie de acuzații pe care agenția Vitrina le consideră lipsite de orice fundament real. Precizăm cu fermitate că domnul Vasile Dâncu nu are nici o legătură cu administrarea sau acționariatul agenției. Declarăm fără nicio rezervă că, în cei 26 de ani de activitate ai agenției, nu am avut nici susținere, nici implicare, formală ori informală, din zona politicului.
Referitor la cele două plăți din decembrie 2016 menționate în articol, acestea reprezintă sume cu TVAinclusă, încasate de agenție pentru servicii complexe, contractate pe bază de selecție de oferte. Facturile reflectă prețuri uzuale practicate la nivelul industriei pentru asemenea lucrări.
Precizăm că vom continua să oferim servicii de înaltă calitate Federației Române de Fotbal, în măsura în care vom fi solicitați, întrucât FRF este un partener cu care ne mândrim în portofoliul de clienți. Vitrina și-a construit de-a lungul celor 26 de ani de activitate o reputație neștirbită și vă solicităm să ne acordați posibilitatea de a o apăra și în fața cititorilor Gazetei Sporturilor”.
sursa foto:Stiri de cluj.ro