Pentru a sarbatori implinirea a o suta de ani de la prima aparitie a lui Striding Man pe o sticla de whisky, Johnnie Walker lanseaza Black Label – editie aniversara, de colectie. O sticla neagra, cu forme suple decorata cu logo-ul Johnnie Walker – un Striding Man suflat in aur.
Compania John Walker & Sons a fost infiintata in anul 1820. Logo-ul Johnnie Walker, The Striding Man, a aparut in 1908, iar de atunci este un simbol al autenticitatii pentru marca de whisky. Tot in acelasi an, sintagma „Born 1820 – Still Going Strong” a aparut pe materialele publicitare Johnnie Walker.
Logo-ul Striding Man a fost schitat pentru prima oara de catre ilustratorul Tom Browne pe meniul unui restaurant. Astfel, a fost creat unul din primele logo-uri – The Striding Man. De-a lungul timpului imaginea initiala a fost modificata pentru a ilustra tiparele vremii, pentru a evolua.
De la aventuros pana la elegant, The Striding Man a devenit in timp una din cele mai usor de recunoscut imagini de brand. In 1999, in acelasi timp cu lansarea campaniei „Keep Walking”, The Striding Man si-a schimbat directia de mers tocmai pentru a reprezenta mai bine spiritul pionieratului.
Johnnie Walker a devenit, in timp, cel mai cunoscut brand premium de whisky si este comercializat in peste 200 de tari din intreaga lume. In prezent, portofoliul de produse include urmatoarele tipuri de whisky premiate la nivel mondial: Red Label, Black Label, Green Label, Gold Label, Blue Label, Premier si Swing. Impreuna, aceste branduri au vanzari totale de peste 15.4 milioane de lazi anual. Acest nivel de vanzari a transformat Johnnie Walker in cel mai bine vandut scotch whisky de pe glob.
Sursa: I.O.
În Regatul Maramureșului există o triplă alianță! Este clar! Totul este negociat și împărțit! S-au aruncat zarurile și noua ordine...
Citeste mai mult