Încă o măgărie Wizz Air, considerată cea mai proastă companie aeriană din Marea Britanie: perioada de check-in gratuit se reduce la 21 de ore, dacă nu ați achiziționat loc, anunță AirLinesTravel.
În februarie 2023, o organizație a consumatorilor din Marea Britanie a decis că Wizz Air este cea mai proastă companie aeriană în ceea ce privește confortul pasagerilor și îmbarcarea. Media întârzierilor, de 46 de minute, plasa compania tot pe locul I, al doilea an consecutiv.
Mulți pasageri s-au plâns că aplicația Wizz Air nu este funcțională și trebuie să plătească taxe uriașe pentru check-in.
„Din 12 iunie 2023, Wizz Air a modificat perioada disponibilă pentru check-inul online gratuit. Rețineți că, după 12 iunie 2023, ora 00:00 UTC, check-inul online gratuit va fi disponibil cu 24 de ore înainte de ora de decolare programată și până la 3 ore înainte de aceasta, dacă nu v-ați achiziționat locurile pentru rezervare.
Conform modificării, dacă nu vă cumpărați locurile pentru rezervare, rămâneți la mâna destinului la check-inul online disponibil cu 24 de ore înainte de zbor. Dacă alegeți să călătoriți mai mulți, cu siguranță locurile vor fi alocate aleatoriu, cu șanse minime să fiți apropiați. Totodată, există riscul de overbooking și atunci cei ce lasă check-inul pe ultima sută de metri riscă să rămână pe dinafară”, explică AirLinesTravel.
Până acum, se putea face check-in cu 48 de ore înainte de decolare, dacă pasagerii nu rezervau loc în avion. Pentru cei care rezervă loc, check-in se poate face cu 30 de zile înainte.
În 21 mai, ziarul The Times a deschis suplimentul de turism, care apare în fiecare final de săptămână, cu un articol în care arată cum a ajuns Wizz Air cea mai proastă linie aeriană din Marea Britanie.
„Întârzieri, rambursări neplătite în valoare de 5 milioane de lire sterline și 881 de hotărâri judecătorești – cum au rămas sute de clienți fără bani în buzunar”, este subtitlul articolului.
„The Sunday Times a aflat că Wizz Air încă datorează publicului britanic aproape 5 milioane de lire sterline în rambursări, în ciuda asigurărilor date de compania aeriană că «lucrează pentru a identifica și a încheia toate CCJ-urile [hotărâri judecătorești] restante». Până pe 5 mai încă se emiteau până la patru hotărâri judecătorești pe zi.
Ancheta noastră a descoperit 881 de hotărâri judecătorești în valoare totală de 4.950.479 de lire sterline restante împotriva companiei aeriene, cu pretenții individuale cuprinse între 47 și 10.358 de lire sterline.
Pentru Jozsef Varadi, directorul executiv al companiei, urmărirea cu perseverență a unei creșteri post-pandemie pare să fi suprasolicitat organizația sa în moduri care au provocat mânia pasagerilor și critici din partea organismelor oficiale”, scrie Sunday Times.