Gigantul american de internet Yahoo! a anuntat modernizarea site-ului sau de distribuire de fotografii Flickr, continuandu-si ofensiva de atragere a publicului tanar, dupa ce anterior a dezvaluit achizitionarea extrem de popularului site de bloguri Tumblr, relateaza AFP. „Vrem ca Flickr sa fie genial din nou”, a spus sefa Yahoo!, Marissa Mayer, in cadrul unei conferinte de presa la New York.
Ea a enuntat din nou sloganul Flickr: „mai mare (Biggr), spectaculos (spectaculr) si peste tot (wherevr)”. Marissa Mayer a explicat ca site-ul este dotat cu o „interfata mai moderna”. Fotografiile apar in HD si sunt accesibile “peste tot” datorita unei noi aplicatii Android “accesibila pe toate ecranele”, a adaugat ea.
Grupul ofera o capacitate de 1 teraoctet, adica 1.000 de gigaocteti, echivalentul a peste 537.000 de fotografii de inalta rezolutie pentru fiecare utilizator, a dezvaluit Adam Cahan, unul din responsabilii Yahoo! pentru produse noi si aparate mobile. Yahoo! incearca astfel sa rivalizeze cu popularul site de distribuire de fotografii Instagram, achizitionat anul trecut pentru 747 de milioane de dolari de catre Facebook.
Grupul a anuntat si achizitionarea Tumblr pentru 1,1 miliarde de dolari, prin care spera sa-si intinereasca audienta si sa-si improspateze imaginea, care ajunsese depasita.
Sursa: Agerpres