Evenimentul “Perechea de nota 10”, organizat în scopul păstrării dorinţei Sf. Valentin de a menţine viu sentimentul dragostei, a reuşit să determine în noaptea de întâmpinare a sărbătorii Valentine’s Day, desemnarea celei mai potrivite perechi, adica “Perechea de nota 10”, în urma concursului organizat de Publicom Advertising.
La eveniment au venit perechi de toate vârstele, iar în concurs s-au întrecut 10 perechi pentru marele premiu: 10 zile în Grecia, la Paralia Katerini, cu transport, cazare, masă şi o excursie de o zi în Insula Skiathos.
Prezentatorii evenimentului Edy Costin şi Norby Szopko, reprezentanţi ai partenerului media principal Radio Transilvania, au destins atmosfera înca de la început, punând la încercare cele 10 perechi prin diferite probe: 3 probe eliminatorii (dans mixt, dansul cu portocala şi cea mai trăznită cerere în căsătorie), urmate de 3 probe decisive (karaoke, abilitatea partenerilor şi cunoaşterea partenerului). În urma acestor probe, o muncă grea a fost de datoria juriului: Daniela Grigorescu, în calitate de preşedinte al juriului, din partea sponsorului principal Mara International Tour, Cătălina Cătană, din partea Gold Time Club, Mihaela Mihoc şi Ramona Medan, din partea pertenerului media Axa TV, Larisa Burlec, din partea sponsorului Bur Chocolat, Cosmin Turi, din partea sponsorului Gold Body şi Nicu Onţiu din partea sponsorului One IT al evenimentului.
Jurizarea şi punctarea celor mai bune rezultate a fost extrem de dificilă în special la probele decisive, când cele trei perechi rămase în concurs şi-au demonstrat talentul şi nivelul lor de cunoaştere şi implicare la nivel de cuplu. Fiecare pereche a prezentat un nivel mare de cunoastere a partenerului, rezultatele au fost apropiate însa juriul a reusit să facă diferenţa între cel mai potrivit cuplu şi restul perechilor. S-a urmărit de către juriu ca perechea câştigătoare să prezinte calităţi precum: cel mai înalt nivel de cunoaştere în cuplu, apropierea dintre parteneri şi comunicarea existentă la nivelul acestora, precum şi capacitate de adaptare în situaţii extreme şi nu în ultimul rând perspicacitate. Aceste trăsături urmăreau atingerea celor mai importante criterii înspre definirea unei iubiri ce inspiră încredere şi stabilitate şi desemnarea „perechii de nota 10”.
Astfel, fericiţii câştigători ai excursiei de 10 zile în Grecia, sponsorizată de Mara International Tour, în urma câştigării titlului de “Perechea de nota 10” sunt Filip Adrian şi Alina. Daca s-au simtit bine sau nu, deduceţi din cele ce urmează: “Am auzit de eveniment şi pentru că nu aveam nimic planificat pentru acea seară , am decis să mergem şi să ne înscriem la concurs. Aveam un feeling bun, şi parcă simţeam că o să intrăm în semifinală, aşa cum de altfel s-a şi întâmplat. Au fost perechi frumoase şi probele au fost interesante. Am avut câteva emoţii la proba de karaoke, întrucât nu prea suntem noi artişti, dar având în vedere că nu a dat nimeni cu roşii în noi, înseamnă că ne-am descurcat binişor… Nu ne-am aşteptat să luăm marele premiu, dar ne-am simţit foarte bine şi dorim să le felicităm şi pe celelalte perchi participante. Sperăm să ne revedem la ediţia a II-a”, a declarat fericitul câştigător, Adrian Filip. “Am mers mai mult să ne distrăm, deoarce nu am mai fost într-un club de multa vreme, dar într-adevăr a meritat. Ne-am simţit foarte bine. Atmosfera a fost degajată şi pentru noi a fost ceva nou, mai ales în ceea ce priveşte concursul, poate şi pentru că este primul concurs de acest fel la care participăm ca şi pereche. Iniţial ne aşteptam la un premiu de consolare, dar după ce am văzut că am intrat în marea finală, ne-am luat sarcinile mai în serios. Nu a fost simplu dar nici prea dificil. Eu zic ca a fost frumos şi suntem onoraţi că am primit titlul de « Perechea de nota 10 », cu prilejul zilei de Valentine’s Day. Suntem într-adevăr foarte fericiţi deşi încă nu prea realizăm că suntem câştigători. ”, a continuat soţia acestuia, Alina Filip.
La distanţă mică faţă de fericiţii câştigători, au fost şi perechea formată din Andrei şi Margareta Rusu, care sunt posesorii locului 2, câştigând bijuterii Yukey, în valoare de 200 de euro, oferite de Bijuteria Camelia. “Pentru noi participarea la acest concurs a fost o provocare care a meritat din plin. Ne-am distrat şi am încercat să participăm cât mai activ la toate probele. Au fost probe simple, dar care necesitau o bună implicare. “Cea mai trăznită cerere în căsătorie” ni s-a părut cea mai originală probă şi mai provocatoare, fapt ce ne-a mobilizat şi am încercat să o îndeplinim într-un mod cât mai original. Considerăm ca Premiul II ni se potriveşte foarte bine, iar Marele Premiu cred că a ajuns la perechea care îl merită, perechea în ochii cărora se citea fericirea şi dorinţa de a ajunge acolo”, declară Andrei Rusu.
A urmat locul 3, care s-a înmânat perechii Fănăţan Teofil şi Ardelean Larisa; aceştia câştigând o cină romantică oferită de Casa Rosa. “Ne-am distrat de minune. Nu credeam că o să ajungem aşa departe în concurs, observam doar că tot rămânem de la o probă la alta şi eram surprinşi pentru că iniţial noi ne aşteptam doar la un concurs de formă, dar s-a dovedit a fi un concurs adevărat cu o implicare pe măsură, ceea ce ne-a făcut să credem că nu vom ajunge aşa departe. A fost fermecător şi sperăm ca şi cina romantică câştigată să fie la fel de fermecătoare.”, afirma Fănăţan Teofil.
Parerile continuă şi în rândul publicului: “A fost super…spectacolul a fost pe cinste, iar probele au fost comice. Nu a fost o atmosfera rigidă, ci dimpotrivă au creat o atmosfera plăcută, de distracţie şi eu cred că toată lumea s-a simţit bine. Gaşca noastră cel puţin, s-a distrat. Ce mi-a mai plăcut a fost faptul că s-au dat premii în sală, la public, şi nu doar celor 10 perechi. Oricum, felicitări şi lor, au fost întradevăr buni.” Paul Tamas, participant al distracţiei din Gold Time Club.
“Am încercat să aducem un alt fel de eveniment spre targetul băimărean. În ce măsură am reuşit aţi aflat personal sau de la cei implicaţi în concurs. Mă bucur pentru că după multă muncă pentru pregătirea şi promovarea acestui eveniment, am reuşit să găsim ”Perechea de nota 10” şi s-o premiem aşa cum se cuvine: cu o excursie de 10 zile în Grecia. Familia Filip Alina şi Adrian este întradevăr o dovadă a ceea ce înseamnă o “Pereche de nota 10” şi sunt convinsă că juriul a deliberat într-un mod cât mai corect.”, declară Gabriela Onţiu, business manager Publicom, organizatorul evenimentului.
Merită reamintiţi toti cei care au făcut posibil ca evenimentul să aibă loc: sponsorii evenimentului: Mara International Tour – sponsor principal, Bijuteria Camelia; Casa Rosa; Gold Body; BUR Chocolat; Yoffi Catering; Esthetique; One IT; Ceconii, Damini şi RBS Service, cât şi partenerii media: Radio Transilvania – partener media principal; Axa TV – care au fost alături de noi şi au filmat întreg evenimentul, eMaramures, Kiss FM, Gazeta de Maramureş, Informaţia Zilei, Glasul Maramureşului, City News, Revista Essential şi Sever Press.
“Toate acestea, nu erau posibile fară de prezentatorii noştri Edy şi Norby, cărora le mulţumesc din suflet pentru implicarea în realizarea acestui eveniment şi evident fără de sponsorul principal Mara International Tour, fără de care evenimentul nostru nu avea sens şi nu exista marele premiu pentru perechea câştigătoare. Mulţumesc pe această cale, toturor sponsorilor, partenerilor media şi reprezentanţilor Gold Time Club pentru sprijinul acordat şi sperăm ca într-o ediţie următoare să găsim o “Pereche de nota 10” la fel de reprezentativă şi să reuşim să implicăm mai mulţi îndrăgostiţi în această acţiune”, încheie Gabriela Onţiu.
Contact organizator:
Publicom Advertising
RO, Baia Mare, str. George Coşbuc, nr.1
T +40 362 411 999
F +40 262 211 438
E office@publicom.ro
W www.publicom.ro
Sursa: Gabriela Ontiu, business manager